dagen

Idag är det Fredag och jag har varit i skolan.

När pappa kom hem hade han med sig sin kompis teleobjektiv som han ska sälja.
Jag skulle få prova det och se vad jag tyckte lite grann.
Det var skoj, men det blev inte så bra bilder.
Objektivet saknade nämligen dessvärre VR och darrhänt som jag är så blev bilderna lätt suddiga.
Inte så skoj.
Funderar på att önska mig ett teleobjektiv med VR i födelsedagspresent.
Har ett überSigma objektiv nu som är makro, vid och zoom i samma typ. så tele är i princip det ända jag saknar :)

Det, en kameraväska och ett stativ vore skoj!
Tyvärr är det ju väldigt dyrt, och jag skulle få prestationsångest.
Vi får se hur det blir helt enkelt :)

Menne... ja... idag har jag alltså fotat lite med det, och nu har jag fixat lite med åtminstone en bild,
så här kommer den och lite andra bilder från idag!

image186
image187
image188

vad tycks? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0