David Lachapelle

image139
Den här bilden föll verkligen jag och Tove pladask för.
Det är Kanye West och bilden heter Passion.
Jag tror till och med att Tove köpte den här som vykort!


image140
Den här bilden gillade vi för att hon först av allt snortar diamanter, och för det andra gillade vi den för att man knappt ser något annat än ögonvitorna vilket ger ett intryck av att hon är hög.


image141
Den här bilden tyckte jag var cool. Tror jag fastnade vid den pågrund av färgerna, ansiktsuttrycken och frisyrerna. Såg namnet nu också, den heter Milk Maid vilket enligt mig gör den ännu bättre.


image142
Den här bilden älskar jag. Visst, det är Pam Andersson i en genomskinlig klänning, visst det är ett groteskt fetto i sängen MEN namnet gör den. Have it your way heter den och för den som är smart nog som jag så ser man att det är Ronald McDonald som ligger där i sängen xD


image143
Den här bilden kom att bli en av mina favoriter på utställningen. Fanns en liknande där det var Cameron Dias som tittade in genom fönstret. Så smart, så häftigt, så bra gjort! Goooosh, love it!

Känner att inlägget kommer bli "för lång", så går över till småbilder, klicka på en bild så blir den större :)

 Angelina Jolie; gillar färgerna!

 Elton John; än en gång är det färgerna som gör't.
Gillar även detaljerna och liksom själva bakgrunden.

 Marilyn Manson; Åh, jag var nog den ända som inte tyckte den här bilden var läskig. Jag älskar den! Kul att Marilyn Manson och hans kompisars första band hette Marilyn Manson and the spooky kids. Eller ska jag kanske säga passande? ;) Hursomhelst jag gillar bilden och jag ÄLSKAR att Manson är med på den. Bilden hette nått i stil med Passing guard vilket jag gillade.

 Gillar idéen med fjärilshåret. Stylish!

 Han (David Lachapelle) hade även tagit en serie såna här bilder. På folk flytandes samt poserandes under vattenytan. Gillade dom verkligen även om de var enkla. Gillade att de höll kropparna så raka och "fri". Det såg inte ut som om de flöt i vatten när man tittade på dom.

 Eminem; hahaha klockren, men inte en av dem två bilderna jag köpte på honom.

 Kommer inte ihåg vad hon på bilden heter, men han ska i alla fall föreställa Jesus och jag äääälskar lösningen med namnet längst ner. För Heaven to hell (tre bilder hette så) och sedan åvanpå "Lachapelle" så klokt!

 Det fanns ganska många bilder med den här stilen. Alltså ansiktet som låg avskalade bredvid och huvuden som blivit avryckta och sedan lite halvt tillbaka sydda. Me like. Snyggt, professionellt och elegant.



image152
Den här bilden är underbar och visar hur pass mycket namnet väger in i tycket när man ser en bild.
Den här heter "Killed by burger" :D hahahaha! det är ju så smart så man bara dööör. Liksom, fettma! Många blir ju "dödade av burgare" !!! Så smart.


Kommentarer
Postat av: tove

Såå stört snygga/tuffa bider jue :D:D
Fast den översta
jag köpte hade annan bakrundsfärg, astuff. typ orangerödgulig. =)

2008-05-07 @ 22:57:25
Postat av: Rickard S

kanye west bilden tyckte jag också va cool :P

den där serien med bilder på människor som flyter i vattnet trodde jag först var människor som hoppade i en studio XD fett lurad! :P

2008-05-09 @ 19:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0