framtida guider? oja.

"Du hade värsta bra rundvisningen i tisdags Tess Och sara eller vad hon hette var ju great Taaack för den "


hahaha jag och Tess kanske borde sattsa på att bli guider av något slag när vi blir stora?
nej men seriöst, kul att den var bra osv :)
och som jag sa till Tess så har hon och hennes kompis förhoppningsvis glömt den lilla incidenten med kopiatorn (a)

Incidenten = Jag och Tess ska kopiera ett papper. Vi får inte ens igång kopiatorn. HAHAHA, fail! Men senare när vi gick förbi kopieringsrummet låg två utskrivna papper där varma och klara, så vi måste ha gjort rätt i alla fall bara det att kopiatorn ville jävlas lite. haha!


sitter och pluggar till idrottsprovet som jag ska göra imorrn.
kommer på mig själv med att sitta och stryka över nästan all text i hela häftet.
så onödigt varför läser jag inte bara all skit istället, en mening mer eller mindre gör ju ingen större skillnad direkt ^^
but still, gula märkpennor är ju så fina och mysiga att använda! :D 


Kommentarer
Postat av: Tess

hahah
ja vi kankse ska satsa på de,,,
du vet du vad jag kom på den värmde ju säkert upp som den gjorde på onsdagsmorgonen då vi också skulle kopiera,,,
fast de va ju najs :P

2008-05-08 @ 23:40:16
URL: http://tessanhopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0