Godmorgon

på er, ni som läser :)


Gud vad det är skönt att kunna vakna och gå upp när man själv vill en sommarmorgon. Härligt strålande väder som lyser in genom fönstret och får rummet att bada i solljus. Såhär skulle man verkligen ha det varje morgon!

Idag är jag ledig för att det är studentdags på det gymnasium jag går. 3orna springer ut idag och jag önskar dom lycka till i framtiden trotts att jag knappt vet vilka de är. Ni har ju på något sätt bidragit till den underbara stämning som vilar över skolan varje dag :)

Jag kan själv inte fatta att jag snart får sommarlov, att jag snart har gått ett helt i år i gymnasiet! Det första året har verkligen gått så himla fort, men det gissar jag på att de beror på att jag mått så bra, trivts så som fisken i vatten och hamnat i en underbar klass och blivit undervisad av många extremt bra lärare.
Jag kan inte låta bli att med viss sorg för andra känna att "fan, tänk att inte alla får se hur bra det kan vara i skolan. hur bra det är här på skolan..." men jag gillar att det är så litet. Det är en del av hela grejen liksom.
Alla ska bli sedda


Så som sagt, lycka till alla ni studenter som springer nerför vår fina "röda trappa" idag! :) YOU'VE MADE IT!

Kommentarer
Postat av: The G

jag hålle rmed om att första året har gått sjukt snabbt, nästan så man längtar tillbaka lite

2008-05-29 @ 12:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0