Guldkompassen

Jag är trött och vill gå och lägga mig att läsa men sitter ändå här vid datorn.


Har kollat på Guldkompassen som mamma och pappa hyrde. Den var bra, men jag var nog alldeles för trött för att uppskatta den till fullo. Synd. Men ja, dom hyrde den i vilket fall som helst för att fira min nominering. Eller dom hyrde den för att de är stolta över mig.
Mamma började nästan gråta (hon höll igen) när jag berättade det, och pappa gjorde så jag fick välja middag coh så att jag fick en hel 200g marabou. Farmor ringde och sa att hon var så stolt och att det värmde ända in i hjärtat på henne. Syrran hälsade med en puss genom mamma: "Fan va ballt!" hade hon sagt.
Jag är lite småstolt.
Kanske nördigt att bli nominerad och skit i skolan. Men jag har gått igenom stora och många förändringar det här året, och de senaste fem åren har varit svåra. Helt jävla äckligt jobbiga, och tacka vare en bra skola och en underbar klass (och kanske lite tack vare mig själv) har jag nästan återhämtat mig helt.
Det känns bra, därför är jag stolt och därför blev det en så stor grej av det.

Anyway, jag har hittat en film jag vill se, så är du på i helgen ska vi säga kvällen mellan Lördag och Söndag (om jg är hemma)... skulle du vilja kolla Run fatboy run med mig då? ;) hahaha, randomfråga... vet inte om jag menar den riktigt... men ja. Jag gillar att vara uppbokad. Jag gillar att vara upptagen. Då slipper jag mina tankar. Dom kan vara ganska jobbiga att deala med ibland.

Whatever, nu vill jag att alla ska sova jättegott och hålla tummarna inför mitt mattebetygssamtal imorrn aight? :D
GONATT!

Kommentarer
Postat av: The G

HAHA DIN FARMOR ÄR EN SHEMALE

2008-05-27 @ 20:50:49
Postat av: The G

Film är alltid najs

2008-05-27 @ 20:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0