hjälp mig välja :)

Imorrn är skolan stängd för 3orna springer ut i friheten.


Jag ska leta efter en klänning till avslutningen som är nästa vecka.
De här två klänningarna har jag hittat och jag gillar båda två.
Alla säger olika så snälla, verkligen jättesnälla, hjälp mig!
Vilken tycker du att jag ska ha? :)
(ska ha en kort vit kofta till) 
image199image200

den ena bilden blev lite fail men var tvungen att print screena den :/
sååå, hjälp mig, langa en kommentar :)

OBS! För det första, jag vet att svart kanske inte är sådär superkul på skolavslutningar men jag behöver ha det
och för det andra, jag har inte köpt någon av dem än men känner på mig att jag lär få beslutsångest imorrn!


tack på förhand



Kommentarer
Postat av: The G

Jag tycker att den utan axelband är snyggast. Tycker inte om den där fnöjklet på den andra

2008-05-27 @ 20:49:47
Postat av: Malin

Jag tror jag gillar den till höger bäst =)

2008-05-28 @ 00:26:15
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: Malin.

Den till höger är snyggast! :)
Jag har också en sån fast med vitt band istället för svart :b För den är väl också från Gina? :)
Den till vänster har jag också provat på h&m har jag för mig (det finns en sån där iaf..), och den är inte i lika skönt material som den till höger heller ;)

2008-05-28 @ 16:21:47
URL: http://d0bby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0