kostprovet, check!

har precis skrivit klart kostprovet. klockan är 09.40, provet började 09.30. Det tog mig alltså endast 10 min och folk undrade om jag skulle hinna med det på 40 minuter eller kanske en timme så jag skulle hinna ha drama en snabbis för att repetera introt till imroteatern nästa vecka. Haha.
Jaja åkte ett skittidigt tåg imorse, typ 20 över 8. Även om provet som sagt började halv 10.
Tänkte att jag kunde sitta och läsa på lite innan, så det var ju bra. Är ledig förövrigt idag, det är cp-dag idag. (checkpoint dag) Då kan man hämta upp sig i dem ämnena som man är ej i fas i. Det är smart.

Nu har jag bara grafiska tidningen kvar (ska fippla lite med plocksidan nästa lektion) så är jag i fas i allt :)

jaja, ska kolla runt på lite andra bloggar nu tills amanda och alvaro kommer. Hare king, tjingenling!

Kommentarer
Postat av: tove

Gick det bra då saruuw? :D

2008-05-09 @ 15:38:00
Postat av: tove

Svar: okej, goood :D Du var alltså inte uppe för länge igår ;)
Har sovit massa, och haft strömavbrott, inte sådär fruktansvärt kul. :(

2008-05-09 @ 15:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0