Living on a paryer

Jag måste ha den här låten på det flaket jag åker när jag tar studenten.



Det kom jag på igår natt... varför vet jag inte... men så är det!
Kan redan se hela M1C stå och vråla den här i studentkläder.
Usch, kan inte den här dumma studenttiden ta slut nu?
Tycker inte om att känna hur fort det går.
Anyway så har jag ett sommarjobb nu. Ett jävligt bra sånt xD haha!
Bra betalt i alla fall! nice :)

Blää, jag är asuttråkad. Har nyss sett klart Hundtricket som jag inte har sett på aslänge. Det var kul!
"Jag var aldrig kär i Bella... Jag var inte det!! Jag var UNG!!!!!" hahahaha
"Sippi? Sippi, en öl!!" hahahaha

underbart.

Nu ska jag nog lyssna på lite musik ooooch... måla naglarna :D Jag har en tendens att alltid börja måla naglarna (när det väl händer, vilket inte är ofta) på nätterna. Lite för sent oftast... så att jag hinner ångra mig för att jag är så trött och vill bli klar ^^
Tror vi fortfarande har gäster, så jag hinner nog. Åtminstone 2 lager!
Vitt får det bli. Det är fint, och då ser man kanske lite brun ut om... händerna?
Inte för att jag vet varför det skulle vara så coolt med att vara brun om händerna men i alla fall.
Dessutom blir det fint att ha på skolavslutningen på Torsdag :D
Sen har jag sommarlov ända tills den 25 Augusti, tänk det du! :)
hur har din dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0