mårten my love

Japp, hann smyga ut och steka/läsa i solen ett tag samt fota lite på tomten.
nu har jag suttit här inne ett tag för att samla krafter innan jag går ut och startar andra ronden mot maskrosorna.
redigerade lite när jag ändå satt här.
så here you go, två bilder :)

image159

När jag såg den här, färdigredigerad, tänkte jag på Like a prayer eller vad den nu heter, haha.
så bara därför:


Oh god i think im falling,
out of the sky.
I close my eyes.

den här får ni klicka på så att den blir större :)



När jag satt och fipplade ihop den här kom jag att tänka på hur glad jag är idag.
Jag känner mig liksom fri,
tror det är solens fel :)
Jag är nog en sån där som kommer behöva åka på sol-terapi-semester när jag är gammal/vuxen.
Solen gör att alla bekymmer känns mindre,
jag känner mig lätt.

Så därför började jag lalla på låten Smile med Lilly Allen.
Den är så sjukt... härligt och somrig.

Ni får den av mig :)



Titta på bilden samtidigt som ni lyssna,
kanske livas bilden upp lite mer då?


Vad tycker ni om bilderna?



Nej tillbaka till solskenet och maskrosplockarn
puss'

Kommentarer
Postat av: Rickard S

väldigt "sommriga" bilder :D
gillar den största bäst

2008-05-11 @ 15:11:39
Postat av: Sara

Svar till Rickard S: Japp, i know det är det som är meningen :)

kej kul att du gillade den :)

2008-05-11 @ 16:12:02
URL: http://decoy.blogg.se
Postat av: blixxy

jääätte snygga bilder :D :D låten var jätte bra :)

2008-05-11 @ 21:18:47
URL: http://blixxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0