Plans for tomorrow

Imorgon ska jag ha det skoj, men det kommer tyvärr inte komma upp några nya inlägg!


Först på morgonen imorrn är det Grafisk kommunikation på schemat, och eftersom vi lämnade in vår pärm förra veckan så antar jag att det bara blir till att skriva en utvärdering av kursen och kanske ett betygssnack då vi får veta vårt betyg. Sen funderar jag på att kanske missbruka skolans skrivare en aning och skriva ut "alla" All time low texterna... hum, vi får se hur det blir helt enkelt.
Sedan efter grafiska är det Svenska. Tror vi är klara med allt där med så det blir kanske en liten utvärdering där med. Det får vi se då :)

Sedan är det lunch och jag, Malin och Tove måste springa runt och hitta Faramaz för att ha våra betygssamtal i matte redan då. Egentligen har vi matte som sista lektion, efter gympan som är direkt efter lunchen, men eftersom att vi ska iväg och köa ska vi ta det då.

Ja, vi ska köa. Vi ska springa till TC och kasta in gympasakerna och allt sådant i Malins pappas bil och sedan kasta oss på tåget in till stan. Där ska vi ta oss till Fryshuset och plantera våra bakdelar i en förhoppningsvis kort kö. Vi lär väl vara där SENAST (med stoooora bokstäver) klockan 3. Tror att konserten är 18.30.
Gosh, jag kommer löka sönder i solen!
Men dä naaaajs som vi brukar säga :D haha!

Sedan är det då All time low som gäller och Malin är så himla orolig att vi inte ska få platser längst fram (som hon och jag hade på Daughtry) så det är därför vi ska skynda oss så mycket :)

Hon har dessutom fått lite kontakt med en annan tjej genom blogg, som också ska dit med nåra kompisar. Kul om vi stöter på dem, ju fler desto roligare liksom :D

Jaa... sedan blir det ju konsert dårå... och sedan hem.
Igår när jag var ute och gick med hunden i det fina vädret lyssnade jag lite på All time low och det var först då som "pirret" kickade in. Fy fan vad kul det ska bli och vad nice vi ska ha det tjejer! :D
Och som jag alltid säger, "det blir gör vad man gör det till!" ;) puss&gonatt!

Kommentarer
Postat av: E.

Jo jag har länkan den låten i några inlägg ner :)

2008-05-30 @ 09:13:11
URL: http://platine.blogg.se
Postat av: Malin

DÄ VA NAJS! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2008-05-30 @ 23:43:57
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0