Sverige vann mot Italien på straffar.

Jag orkar tyvärr inte skriva om min underbara dag idag.


Men jag kan snabbt och stolt berätta att
1, jag lever
2, jag satte en straff mot lärarlaget
3, vår "klass" (vårt lag, inte så många som var med) vann hela dagens fotbollscup som ägde rum på skolan idag!!
Skriver om dagen när jag snott lite bilder, och när jag har orken att återberätta allt :)


Här kommer en bild.

Vad tycks?

image192


Inte den bästa kanske. Snabbt redigerad, men jag är uttråkad och orkar inte borsta tänderna.
Som det ser ut just nu spelar det ingen roll vad jag tycker för jag måste sova nu i alla fall.
Plus att jag måste börja plugga till samprovet som är imorrn. Duktiga Sara!
Nej, men det är faktiskt lätt och det är bara ett Gprov så det är chillerill.

Godnatt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: laijna

Svar: haha jo, det är inte roligt att vara pank! :S det är alltid då man hittar sakerna man vill ha, men pengarna kommer snart antar jag ;)

2008-05-22 @ 17:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0