till punkten pricka

...or should i say till PUCKEN pricka?

Ja ajajaj, det där gick ju inte direkt hela vägen in i sargen.
Men nästan, och som alla vet så skjuter ju nära ingen hare... eller nått.

5-4 till Kanada.

Jag tycker det var en bra match. Snabbt spel, mycket vilja och faktiskt ändå hyfsat mycket mål.
Fick höra att Weckström Nr6 var bra, och det stämde nog. Tycker även att Anton Strålman gjorde en hel del för det svenska landslaget.

Lite synd att svenskarna började virra lite där ett tag. De började krocka en massa. Varmt inne på arenan, nervositet, förvirring? Men nej, jag ska fan inte klaga. Sverige var jävligt bra!
En sak som nog hade en ganska stor betydelse för resultatet i matchen var domarna. Så jävla partiska!
Visade ut fan hela jävla Sverige men även om Kanada gjorde tydliga fula saker hände inte ett piss. Och då det var så pass tydligt, utvisades BÅDE kanadensarn OCH svensken!!! ARGH.... Jaja, det är väl sånt som händer.
Lite småsynd bara för sådant avgör ganska mycket.

En annan sak som var lite mindre kul med matchen var att publiken började kasta in mynt på isen.
Så sjukt dåligt och man blir ju bara fööör trött!
Lite stört att Kanada är sådana som gör sånt. Hockeyns hemland och allt... well well. Ingen kom ju till skada trotts det så jag antar att det var chill.

Några kul saker jag observerade under matchen var till exempel detta från komentatorerna:
"Och sedan en annan lite vardaglig nyhet. Micke gick och kissade"
"Vill du veta en annan vardaglig nyhet? Micke står bakom dig"

HAHAHA

Men matchens höjdpunkt var ändå enligt mig då Leif Bjoork (eller nått) stod och snackade om laget osv, och så ser man en röv på nån bakom honom. Hahahaha, en securitygubbe som står och drar sig i kalsongerna rätt i teve xD hahahaha!           ..... - U N D E R B A R T !

En sista sak som jag minns från matchen var att Murray (stavas han så) tacklade ner Sharp. NICE!
Hahaha, duktig jag var nu som kom ihåg allt va? ^^ Nu ska jag sova. Är helt slut! Godnatt


Kommentarer
Postat av: Rickard S

Jag såg en intervjue med han Murray och han är tydligen mästarnas mästare på att tackla! Han älskar det! xD

2008-05-17 @ 12:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0