Bästa på länge

Gårdagen/kvällen och natten var verkligen det bästa som hänt på länge!

allt började med Disturbedkonserten tillsammans med Malin och Kusinen. Dock höll allt på att gå åt helvete pga missförstånd men allt funkade tillslut och vi tog ett par sittplatser på en läcktare! :)

Shinedown som var förband var asbra och allt var redan då kanon! Dom spelade Fly from the inside så Malin blev alldeles lycklig - härligt!!!

Sedan var det då dags för självaste huvudbandet, Disturbed. Gaaaash dom var sååå bra och konserten var toppen!
Hade inte med mig någon kamera men hade tänkt tjuva lite bilder från de andra två fröknarna sen :) hihi!

Efter konserten vandrade vi bort mot Globen för att käka på donken, men det var stängt. Senare på natten blev vi upplockade utav våra föräldrar och pappa berättade för mig och Malin i bilen, att det hade varit grov mishandel påden tunnelbane stationen där vi EGENTLIGEN skulle ha befunnit oss om vi inte traskat till donken istället för att ha åkt hem direkt. Tur för oss!!

Väl hemma fixade vi oss, drog på oss våra kläder och målade spindlar i fejan. Sedan fick vi skjuts utav pappa hem till Emilia där det var halloweenfest!
Visste att många i klassen skulle vara där, men fick även träffa massa gamla kompisar!! Lyckaaa :D Det var verkligen superkul! Jag kände nääästan alla :D

Senare på natten kom Malins snälla mamma och hämtade nåra stycken av oss. Jag fick skjuts hem och jag damp ner i sängen klockan kvat i fem - fem nångång ^^ hahaha! Helt slut!

Klockren dag allt som allt och jag måste bara säga igen att det var den bästa dagen på länge med de bästa människorna och allt! UUUUNDERBART! :D Bästa Halloween någonsin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0