Grrrreaat!

Pappa hyrde 21 idag för min skull!! :D
Riktigt glad blev jag och det kändes skönt att bara slappa och kolla på film den här kvällen. Imorse var det "tidigt upp" som gällde (om man jämför med lovet, då jag gick upp ca 11. Inte jättesent heller, men senare än till vardags!). Dagen började med grafiska (som jag uppdaterade ifrån). Vi håller egentligen på med ett uppdrag åt kommunen. Vi ska designa om en bok som heter "Lilla boken om Alkohol". Dessvärre var jag sjuk mycket och har inte kommit igång särskilt väl än, och jag finner uppdraget ganska tråkigt dessvärre.

Men idag fick vi glada nyheter (om ni frågar mig!). Kommunen vill ändra om texten i boken så vi kan inte fortsätta designa den just nu. Vi har därför fått en ny, kul uppgift att hålla på med i 4 veckor. Det var den uppgiften jag berättade om i förra inlägget. Skoj!!

Webbdesignen gick inget vidare... gjorde nästan ingenting då jag nästan glömt bort allt vad css heter! :(

Efter skolan stannade jag, Malin, Tove och Maddie kvar för att planera vår musikvideo lite nogrannare. Det är vad vi ska göra imorgon, filma till musikvideon.
Busy day tomorrow med andra ord!

Det blev dessvärre inget fotande utav bilar med lång slutartid i mörker idag... men det får bli en annan gång helt enkelt. Tror det var ganska bra för mig då jag somnade som en stock efter middagen. Mådde lite illa och fick ingen bra sömn inatt.

Nu ska jag hoppa i säng... 9.30 drar filmandet igång imorrn. Hoppas vi har vädret med oss! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0