Mitt julband

Har inga bilder att lägga upp nu. Har inte fotat på ett tag och man blir verkligen inte motiverad till att gå ut och fota när det bara är regnigt och disigt ute hela tiden! :/

Men det var inte det jag skulle babbla om nu ;)
Det jag skulle skriva var att Daughtry verkligen är ett band som ligger mig nära nu för tiden. Jag tror det att dom kommit tillbaka på min favoritlista igen för att det börja mörkna ute och närma sig den tiden då jag stod där i kön förra året. Jag hade hört en låt, följde med för Malins skull.... och jag ångrar det inte kan jag ju lova.

Det var verkligen den mysigaste konserten jag har varit med om!
När vi stod i kön föll den första snön (nämnde jag att jag hade mina trasiga vans med stora hål i sulorna på mig?). Några tjejer i stora fjällrävenjackor satte sig bredvid oss... helt plötsligt langar en utav dom upp en laptop ur väskan och drar igång Simpsons the movie. Stämningen i kön var fin.... ååååh vad fint det var!

Jag tänker på typ... gamla stan... när det är snö på marken, ficken är fullsatta och ljuset som lyser ingeom fönstrena är alldeles guldigt. Det är mörkt och dom små julstånden är öppna på torget... jag tänker på det och lyssnar på Daughtry (speciellt Fells like tonight) och mygood, jag blir alldeles varm innuti och längtar till julen!

Daughtry har lyckats bli mitt julband.

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Sv: Hallo :) Här är det bra, tack, själv en dag som denna då?



Vilken julkänsla du beskriver i texten!

2008-11-13 @ 10:38:45
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0