Snöstorm

HURRRRRAAAA jag har lyckats skriva klart min filmanalys av filmen "Gökboet" nu äntligen. Känns riktigt bra att ha fått den gjord, och jag håller tummarna för åtminstone VG :)

Idag har det snöat så mycket att ganska många elever i skolan har blivit insnöade och därför inte har kunnat ta sig till skolan. Hahaha, illa ;) Ett tag började vi nästan fundera på om vi som lyckats ta oss till skolan skulle bli insnöade och få stanna kvar där istället, haha! Det hände ju dock inte, men det vore ganska kul att sitta fast i skolan över ett dygn typ... springa runt med klasskompisarna, lira massa pingis i skåphallen, låna massa filmer i receptionen och glo på. Och datorer, kameror, filmkameror, redigeringsrum, filmstudios och fotostudios har vi ju så det räcker till en väldig massa :D

Känner själv att det har blivit på tok för lite bilder i den här bloggen, så tänkte fixa i ordningen en gammal, opublicerad bild och slänga upp den :)



Bilden tog jag med min kompaktkamera halvvägs ner i en offpist i Kittelfjäll på sista klassresan med höstadietklassen (i 9an). Vi klättrade i 2 timmar uppför och åkte ner på en kvart, tjugo minuter, haha! Alla var helt slutkörda efter, men checka tur med vädret vi hade :D

Kommentarer
Postat av: Fröken Vindsurfing

fett! älskar kittelfjäll alltså mysigaste stället verkligen :D



det står SEGER på pannbandet, haha alltså pga av att märket heter seger :P

2008-11-24 @ 21:55:11
URL: http://enmammut.blogg.se/
Postat av: Fröken Vindsurfing

svar: dött på kvällarna? :O vi hamnade på personalfest första kvällen o efter det hade vi kvällarna bokade för resten av veckan:D fast okej det är kanske lättare att det blir som om man är två tjejer än om man är en klass..

2008-11-25 @ 20:50:14
URL: http://enmammut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0