00:20

GODDAMNIT vad jag ska beställa en tee imorrn (vad jag vet!). FYFAN vad jag är lycklig!!!!!!

Mamma vill dra med mig till stan imorrn. Får se hur jag mår. Vi ska leta efter en firebirdhoodie till mig. Det ska ju finns en röd i storlek 42 kvar på ett ställe i stan. Mamma tycker vi ska åka och kolla... den kan ju finnas kvar. Själv är jag skeptisk.
Sen skulle vi kolla på skor också-

Men vill ni veta en sak?
Jag ska säga precis samma sak som jag chockade min kära mamma med för en stund den.

Jag tycker inte om stan.

Nuff said.. ska väl försöka sova nu... eller kolla på film... eller nånting. Jag vet inte riktigt... woooah... tänker på tishaaaan!!

Btw så tycker jag "Fredag hela veckan" var askul. Tror fan både syrran och mamma håller med. Askul!

Psst! Jag avslöjar vad det är för tee jag snackar om när jag har beställt den ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie [asilentescape]

Sv: Tack och ja jag ser inte heller hela bilden ibland... :S den kommer och går, jätte konstigt! Och snygg design du har! :D

2008-10-04 @ 12:21:04
URL: http://asilentescape.blogg.se/
Postat av: lillebror

ja fredag hela veckan var riktigt roligt :D

2008-10-04 @ 12:24:13
Postat av: Rickard S

fredag hela veckan äger fast hey baberiba var faktiskt bättre! :D

2008-10-04 @ 18:45:04
Postat av: sara

svar till lillebror: Hahaha, ja jag älskade utmaningen xD HAHAHAHA!

2008-10-04 @ 21:02:43
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: sara

svar till Rickard S: Haha, jasså du säger det? ;)

kollade inte på Hey Baberiba faktiskt... fastnade inte för det xD fast skrattade asmkt åt Fredag hela veckan nu i Fredags så ska försöka komma ihåg att kolla på det nästa Fredag också :D

2008-10-04 @ 21:03:46
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0