Doktorn idag då

Happ, vart ingen skola för min del idag heller :(

Gick upp klockan 7. Halsen var lite dum så när man skulle pratade kliade det till så man började hosta, men jag tänkte att det är ju bara redigering utav reklamfilmerna som gäller idag, så jag går i alla fall.
När jag ska ställa in oboyen i micron så känner jag att händerna känns stela och lite stumma, så jag går in i badrummet för att spola lite vatten på dom. Tror ni inte dom är fläckiga och uppsvälda? Jo det är dom :(
Så jag går ut till mamma för att visa det och vi undrar varför det inte ens är på benen också den här gången? Bara händerna liksom...
När jag senare sitter på toasittsen och borsta tänderna börjar det klia på fötterna... och knäna... jag drar upp byxerna och tadam, fläckar på ben och fötter :(

Vi sjukanmälde mig så att jag skulle åka till skolan så fort de försvann... jag åt en tablett som skulle hjälpa mot kliande utslag. Det blev fler fläckar och mamma ringde sjukan. Dom vill inte att jag kommer in på jourtiden utan gav mig istället en tid. Så ingen skola för mig idag alltså. Sitter här och tittar på The Hills och Gossip girl och ska väl skriva lite på filmanalysen snart. Gör någon nytta liksom...

Sedan bär det av till doktorn vid halv 2. Önska mig lycka till! :)

Kommentarer
Postat av: sandra

stackare, det låter inte alls kul det där viruset. Hoppas det snart går över. Eksemen har beslutsångest verkar det som, hoppas dom bestämmer sig att försvinna för gått snart :)

2008-10-07 @ 16:41:51
URL: http://cashman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0