High School Musical 3

Var som sagt på bio idag med tuffingarna Malin och Tove :)

Till och börja med träffades jag och Tovis på tågstationen, det spööööregnade så jag fick gå med paraply och halvt frysa ihjäl, men det gick liksom! :D Vi mötte upp Maluuw och gick rut lite granna, efter att ha hämtat cash (pengar, inte Sandra som man så lätt kan tro ;D haha!) hos Malins pappa så käkade vi sushi (sussieeee!!). Tove fick kväljningar, Malin var asnöjd och jag tog en ChickenBurger på donken efter om man säger så ;) hahahaha!

Sen köpte vi godis och drog oss mot bion. Jag var beredd på hr filmen skulle vara och vet ni vad? Jag gillade den! :D
Vill se alla filmerna nu, man blir tamefan glad av musikaler trotts att dom kan bli lite larviga ibland ;)

Jag rös faktiskt asmycket i början! Och jag ääälskade låten och showe på bilskroten, "The boys are back" nääääz ;)

Allt som allt en grymt lyckad kväll och man kan nog inte ha det annat än skoj med dom coolingarna :D Sååå, tack för ikväll!
Nu ska jag spela GH3 och sen traska ut i regnet med hunden ^^ haha, ska man ha världens sötaste, lurvigaste lillebror så är det sånna smällar man får ta helt enkelt ;)

Längtar till imorrn, iiiiiiih!!
Fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0