Kanondag

Herregud vilken dag jag har framför mig! Först är det Disturbed konsert inne i stan med kusinen och Malin. Ska bli riktigt kul! Tror inte vi tänker köa så mycket, vi behöver inte stå längst fram den här gången känner vi. Vi vill bara höra musiken live liksom :) Efter konserten rushar jag och Malin hem hit, duschar, sminkar oss osv sedan drar vi på Halloweenfest!
Ska bli riktigt kul! Både folk från klassen och andra kompisar som man inte träffat på riktigt länge :D
Greeeeat!

Nej, vet ni vad? Jag ska nog slappa ordentligt nu fram tills det att Malin kommer hit och lämnar grejer till ikväll :)
Jag är helt slut!? undra hur det här lovet kommer sluta ^^ haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0