Skolfoto

Idag har det varit skolfotokläder på, hela dagen!

Jag har känt mig lite tuff faktiskt.... lite amerikansk. Temat var svartvit med lite party tack vare röda ballonger och serpentiner!
Jag, Tove och Malin såg likadana ut med vit skjorta, svart slips och hiphopkeps. Jag drattade runt med mina kläder hela dagen (utom kepsen). När jag bar runt på min ryggsäck lägger Tove kommentaren: Det är typ coolt när du har ryggan till... ser ut som om du har skoluniform!

Och det var fan sant. LOVE IT!

Så vi var uniformiga. På lunchen kubbade vi tre till TC och köpte en vit skjorta och en ny vit hiphopkeps till Tove. Det var även vi som inhandlade Allan (vår handledare)'s kungakrona, serpentinerna och ballongerna.
Vi fick även se bilderna för fotografen. Jag blev helt okej nöjd med bilden när jag tittade på mig själv. Grymt mycket bättre än förra året som var totalfail. Jag grät när jag tittade i skolkatalogen.
I år blir det nog okej, och jag är glad att jag hade kepa på mig... lite mer jag :)

Älskade dessutom bilden för att den visar precis hur vi är. Galna och glada och jag tycker om min klass som bara fan!
Önskar att jag kunde lägga upp hela klassfotot när vi får dom, men tror inte jag tänker göra det då det är vissa som inte vill visas osv :/ Men kan sudda dereas ansikten så löser det sig nog! :)

Lilla bilden fick vi också se, och vi fick bli fotade tills vi vart nöjda. Min bild blev okej... ser lite bitchig ut när jag ler med öppen mun bara, men åtminstone ingen dubbelhaka och älckiga miner osv! ^^

WIHOOOOW, en av mina överraskningar kommer avslöjas imorgon! :D
Mamma och pappa kom dessutom hem med filmen "Danny the dog", jag blev så himla glad. Har velat se den aslänge och kommer ihåg att jag tyckte jättemycket om den då jag såg den hemma hos en kompis för nästan 2 år sen! :)

NU - plugga historia!

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Digitalt skapande lät ju kul faktiskt..! Tror inte att vi hade det alls i min skola! :/



Vad kul att du blev nöjd med skolfotot! (Få förundrat haha!)

2008-10-09 @ 20:04:39
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Digitalt skapande lät ju kul faktiskt..! Tror inte att vi hade det alls i min skola! :/



Vad kul att du blev nöjd med skolfotot! (Få förundrat haha!)

2008-10-09 @ 20:04:40
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ååååh, vad kul! Sånt vill jag också göra på skolfoto, men i grundskolan så måste man ju vara vanlig... annars tar dom inget foto. :/

2008-10-09 @ 20:40:02
URL: http://mando0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0