Snabbinfo update!

Jag tittade in i kategorin "om mig" på min egen blogg och fann detta inlägg. Tänkte att det kanske är dags för en update utav exakt samma lista :D Så here we go!


Namn:
Sara (håller faktiskt resten hemligt...)
Ålder: 17 år.
Intressen: sportfanatiker, musikmissbrukare, fotofjolla
(medianörd i största allmänhet!), datornörd och .. kanske lite bokmal när jag har lust också.
(alla detta intressen går upp och ner och kommer och går som de vill... men i stora drag stämmer det minsann fortfarande!)

Tycker om:
Glada människor, asgarv, humor, skolan (pga av underbar klass!), musik förstås, oboy, marabou, schweppes caribez och blå powerade!
Jag kan rabbla vidare, men jag vill inte rabbla vidare :D

Tycker inte om:
Seriösa människor som dömmer folk innan de lärt känna dem. - Idétorka. - "Oboyen är slut!" :O - gå upp på morgonen. osvosvosv!

Mja, lite mer som person är jag väl ganska glad och har alltid nära till skratt
(och dåliga skämt).

Favoritmusiken är väl mest rock skulle jag tro, men lyssnar på allt, verkligen allt! :) Favoritbandet är och kommer dock alltid vara Papa roach <3

Jag har spelat tennis sen jag var ca 3-4 år, men slutade helt någon gång under slutet av förra året. Har även som liten gått på konståkning (vem har inte?) och dans (oh, chocking!). Dessutom (håll i hatten nu!) så har jag även tränat och tävlat i bordtennis! Ja duvet, pingis, pingpong... xD hahaha!
Har även en ganska stor förkärlek (kan man kalla det så?) till att springa. Bara helt spontant på med jogginkläder och ipod och ut och springa. Sjukt underbart!

Äger en elgitarr som är helt galet snygg (av märket Schecter) men kan knappt spela. Det suger! Gitarren har jag förresten döpt till Tim :)

När jag fotar gör jag det helst med min egna älskling, Mårten (digital systemkamera, Nikon D70).

Något många har med på sina bloggar är ju även denna punkt,

STIL: Jadu, jag är inte så säker på att jag har någon speciell stil. "Lite ganstah" får man höra, haha!
Jag är ju som man kanske redan märkt ingen klänning-kjol-rosa-lilla-blommor-hjärtan-tjej utan lite mer hängjeans, hiphopkeps, tisha, svart-blå-vit-grå-grön tjej :D
EHE-EHE! Men det är sån jag är.
Men jag kan variera lite ibland ska jag be att få tala om!
Det är ganska kul att kunna chocka med något annorlunda from time to time :)

Vill man veta något mer så är det bara att kommentera (svar? beror på frågan!).

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Viktoriae

Okej, vad spännande att man kan testa på allting! Själv hade vi så att man fick välja inrikning i tvåan: radio/grafisk kommunikation/foto!:)

2008-10-07 @ 23:09:21
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Ja absolut, jag hade gärna testat på att sända radio och lära mig lite mer om kameror! (Jag valde grafisk kommunikation) Vad ska du hitta på idag då?:)

2008-10-08 @ 11:48:30
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0