Ångest

Jag borde verkligen plugga nu.

Har legat i soffan och tittat på Hitch sedan jag kom hem från skolan. Ätit glass har jag också gjort, det var gott!
Har tre saker att plugga tills imorrn och precis som vanligt så har jag skjutit upp det till å plugga allt nu, kvällen innan.
Blir galen på mig själv...
det måste ändras! Speciellt nu när jag kanske snart har ett jobb.
Ikväll kommer det troligtvis ringa en person hit. En person som jag kommer bestämma tid och datum för en arbetsintervju med. Är nervös, har faktiskt telefonskräck, men det ska nog gå bra. Jag ska klara det här!

Och tack Rikard för hjälpen!! :)

Ska plugga nu (eller redigera en bild, haha!)
pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0