Dagen än så länge

Tjingeling!

Har äntligen fått sova ut ordentligt. Vaknade av att kusinen ringde. Vi skulle ses idag en snabbis så hon kunde lämna pengar till mig för konsertbiljetten. Ungefär en och en halv timme senare satt jag på bussen påväg för att möta henne i max 1 minut, sen gick jag tillbaka till bussen och åkte hem igen, haha!

Menmen, det är faktiskt Anitas pengar (Malins mamma) och hon ska få igen dom på momangen så snäll som hon var som la ut 700 spänn för oss till Disturbedbiljetterna! :)

När jag kom hem satte jag mig framför TV:n och tittade på lite inspelade The Hillsavsnitt (as ever!). Det var sjukt skönt att bara kunna sitta still och göra ingenting, det var längesen ^^ haha!
Sen fotade jag lite, så det kanske kommer upp någon bild framåt kvällen.


(älskar såna här bilder, så var tungen att prova på en själv!)
Såklart blev det lite onyttgiheter framför TV:n och sen bläddrade jag även lite i min nya tidning som jag fått utav en mamma på min mammas jobb. Transworld Skateboarding heter den :)


Mamma och pappa kom nyss hem efter en lång skogspromenad. Dom hade plockat svamp.
Några (som den på bilden) var enorma så var bara tvungen att fota dom ^^

Nice dag hittills måste jag säga :)

Börjar dock känna mig sjuk igen... vilket är mindre nice :(
pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0