Det kommer närmre... kryper sig inpå.

Jag orkar inte med den här känslan mer.

Den är läskig. Men som det stod på mitt diplom när jag vart årets Rookie:
"Med din trygghet föregår du ständigt med gott exempel när du mitt i allt också utmanar och övervinner dina egna rädslor - en inspiration för oss alla."

Jag ska klara det här. Jag ska klara imorgon. Kanske även nästa vecka. Jag ska bita ihop så in i helvete. Jag måste göra det här. Det är en utmaning, och den ska jag bannemej klara!
Överleva morgondagen, det är min utmaning.

Nu ska jag ut med syrran och hunden. Sen ska jag läsa igenom lite saker i matteboken. Sen skulle jag vilja hinna duscha (så jag slipper göra det imorrnbitti)... efter det känns det som om en liten nutellamacka kommer slinka ner i min mage.
Därefter är det bara ett bekymmer som kvarstår... Vadfan ska jag ha med mig för lunch imorrn?

Sovgott, ha en fortsatt bra kväll osv!
pussen.

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Tack! :)

Nej, det är inte så skoj heller faktiskt, men nu har man ju mediciner så det räcker och blir över så jag hoppas att de gör någon nytta, haha. :D

2008-09-16 @ 22:57:52
URL: http://mando0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0