Duktiga vi!

Nu är jag hemma! :)

Imorse försov jag mig, massor. När jag ringde Tove hade hon precis också vaknat, så vi tog en senare buss och kom typ... 3 miniter försent till matten bara :D
Efter matten var det svenska och den gick riktigt fort. Jag och Malin satt i ljushallen och kag läste igenom lite text jag hittat om Marilyn Manson (Malin läste igenom lite text hon hittat om tigrar!).

Lunch!

Sedan historia. Rikard-Arthur (nej, han heter inte så. Han heter bara Rikard... men kallas för Arthur!) förhörde mig lite fort på 10 frågor som vi hade frivilligt prov på. Det gick bra :) Tack för hjälpen Arthur!
Sedan tittade vi på lite klipp från Gadiator och pratade lite om Rom och så. Jag var så himla trött och höll på att somna, men kom fram till att jag verkligen vill se Gladiator igen, minns den knappt men den verkade schysst!

Efter skolan drattade jag, Malin, Robin och Tove till ett place som vi kallar X i det här inlägget ;)
Jag, Malin och Robin lämnade våra CV:n på lite olika ställen och Tove köpte en luftmadrass då hon drar på hockeyläger imorrn :) Tuff hon är!


Kom nyss hem, ska nog titta på lite inspelade The Hills avsnitt.... fast först måste jag nog ut med hunden.

Ha en fortsatt bra dag!
pussen.

Kommentarer
Postat av: Rickard S

haha :D tack själv, du förhörde ju mig också! :)

2008-09-18 @ 17:00:15
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-18 @ 17:03:24
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Angelica

härligt :) nja, sjuk och uttråkad så bättre dagar har jag varit med om :D

2008-09-18 @ 17:20:58
URL: http://angelicabe.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jo, det skulle vart skönt om jag slapp snuvan&huvudvärken och inte ville till skolan! haha, hopplöst ... menmen vad ska man göra ;p Tack det ska jag! :)

Vad pluggar du? ^^

2008-09-18 @ 18:17:54
URL: http://angelicabe.blogg.se/
Postat av: Angelica

usch :/ förstår dig där med, var också sjuk aplänge förut! Men missade mest träningar och sådant, det är tråkigt med förkylningar eftersom dem är så ihålliga ;o

Jag går också media :D har du bestämt inriktning än? :)

2008-09-18 @ 18:51:33
URL: http://angelicabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0