Efter-skolan-plugg

Såklart var det inget fel på datorn, utan bara jag som lackade lite alltför lätt då jag är trött på att allt ska knasa sig med den här datorn!

Trött på laptop!!


Men snart kommer den nya datorn :D

Här kommer i alla fall en tråkig liten samling bestående av tre tråkiga bilder på mina pluggböcker.
Bilderna är från i Onsdags (Torsdags?) eftermiddag då jag, Malin, Tove, Tess, Maddie och Gustav bestämde oss för att stanna kvar i skolan och göra engelska- och matteläxan tillsammans. Det tog tre timmar och folk ropade mitt namn så jag trodde att mitt hjärta skulle stanna... eller att jag åtminstone skulle börja blöda näsblod xD HAHA!

Men kul hade vi!
(svårt att ha inte-kul i skolan och speciellt med er guys!)
Sötast var nog Malin som inte hängde med för fem öre under matteräknandet. När hon äntligen lyckats rita av mitt träddiagram (som hon inte precis fattade, men anyway ;D ) går jag och slänger det i papperskorgen för vi kom på att vi inte behövde göra ett träddiagram till det talet.
Det förskräckta pipet... "HAR SARA GJORT FEL!?" med en röst som var så ljus att den skar sig... det pipet kommer jag aldrig glömma!
Jag skrattade så jag vek mig, de andra asgarvade och Malin blev så förbannad och skrattade så mycket så hon grät xD




Pluggpluggplugg...



Haha, bildbevis på att Malin skrattade/lackade så mycket så hon grät ^^

Ska lägga in en bild från kameran i datorn nu, sen slänger jag ett öga på den och kanske trixar lite smått med den.
Slänger upp den när den är klar! :)

Ching-a-ling sålänge!
pussen.


Kommentarer
Postat av: tess

yeahh det är någon mer som kan skratta så hon gråter :D jag e klad :D

2008-09-06 @ 13:48:39
URL: http://tessanhopp.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahahhahahaha :D

2008-09-06 @ 13:50:01
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: Malin

Ska du få en ny data föressten??

2008-09-06 @ 13:52:02
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: tove

woho, vad ska sara få för en dator?:D

2008-09-06 @ 21:33:47
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0