Fixning af designen ;)

Ska försöka fixa kommentars-saken på bloggen nu. Har för mig att man inte kan se texten som folk kommenterat då den har samma färg som bakgrunden. Är dock sämst på att hitta koderna som gäller för dom grejerna :S

Men med designadinblogg blir det säkert bra :)


Efter att jag fixat det ska ni få veta en liten sak som hände när jag var ute och sprang tidigare ikväll, och sen slänger jag även upp en bild! :)

Därefter sker fler skojigheter, men dom får ni som sagt veta om imorrn ;)


Stay tuned people!

pussen.




EDIT: Färgen på texten till era kommentarer vill inte ändras... någon som skulle kunna hjälpa mig eller som tror sig veta vad som är fel? Blir superglad för hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0