Goddagens!

Sitter i skolan och har nyss käkat lunch.

Dagen började med Filmkunskap, vilket var helt ok. Nu, om sisådär en och en halv timme, är det dags för matteprov. PEPPARPEPPAR!

Sen är det engelska och svenska. I engelska blir det nog bara till å hitta material att debattera om, och på svenskan ska jag hitta material till min uppsatts som Marilyn Manson.

Jaaa... sen drar jag, Mallanbrallan och Gurra in till stan på utbildning.
Malin har också ångest... så hon, jag och Robin ska dratta till ett närmre place imorrn och leta jobb där. Det blir nice!
Ska dock överleva ikväll, för det har jag sagt att jag ska klara!

Nej, nog skrivet för nu.
Ska nörda lite youtubeklipp nu tror jag... och läsa lite blogginlägg.

Hare king, tjingeling!
pussen.

Kommentarer
Postat av: Fröken Vindsurfing

vad äre för utbildning? :O

2008-09-17 @ 15:04:38
URL: http://enmammut.blogg.se/
Postat av: Angelica

cool blogg! :D Ha det bra ^^

2008-09-17 @ 17:05:24
URL: http://angelicabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0