Inte min... kväll

Ikväll är det verkligen inte min kväll.
Så ni får en bild av vad jag helst skulle vilja göra just nu... gömma mig lite halvt.


(bilden ska vara mörk)

'I don't want to live
To waste another day
Underneath the shadow of mistakes I made
Cause I feel like I'm breaking inside
I don't want to fall and say I lost it all
'Cause baby there's a part of me to hit the wall
Leaving pieces of me behind
And I feel like I'm breaking inside'

Shinedown - Breaking inside (som jag för övrigt ska se snart, pepparpeppar!)

Nej, jag måste ta tag i det här nu. Blir bara surare och tvärare för var dag som går... och det går ut över folk som inte förtjänar det. Jag blir så arg på mig själv...       inte mycket att gnälla för. Finns egentligen inga ursäkter heller.
Jag ska nog sova nu, ska krypa ner hos syrran. Vill inte sova själv.
Imorrn ska jag bita ihop, jag lovar. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0