LekOnsdag

Idag har det varit lekdag hela dagen i skolan.

Tove hade gått nästan 40 minuter för tidigt på bussen på grund av missförstånd, så dagen började med att jag gick ner tidigt till bussen och in i centrum med henne. Där köpte vi mjukglass till frukost :D

Kommer till skolan klädd i mjukiskläder, gör saker som gubb-/kärringkånk, filmquiz, pictunary osv...
Vi kom på delad första plats med min sysslings klass (M1B), så deet fick avgöras med ett gubb-/kärringkånksrace inför alla elever. Jag blev lyft även denna gång utav Felicia (grymt duktig!) och VI VANN!!
Förra lekdagen var när vi gick i ettan... den dagen var det den så kallas Dragons cup (fotbolls turnering) och vi gick in och vann mot lärarna på straffarna och vann sedan hela skiten!
Det var första gången några ettor vann.
Min klass är bäst, jag vet.

Så nu ska vi alla få en varsin biobiljett! :D
Skitbra nu när jag knappt har några pengar!

Kul dag rakt igenom bortsett från min dumma hals och näsa som kliar :(

Imorrn är det kort dag i skolan. Matte och Svenska innan lunch, Historia efter... sedan ska jag stanna med Malin ett tag är det tänkt och jobba lite med en engelskaläxa. Vi är allt bra duktiga vi!

Nog från mig!
pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0