Long hard road out of hell

Varken jag, Malin eller Gustav gick på utbildningen.

Jag och Malin kände att det här verkligen inte var något för oss. Vi ska leta vidare istället.

Idag har jag letat lite fakta till min svenskauppsats. Den ska handla om Marilyn Manson och jag läste att han har skrivit en bok med samma namn som rubriken till det här inlägget.
Mamma kollade efter den nere på bibblan här i centrum. Den finns inte där och boken finns endast på engelska.
Damn it, jag var verkligen sugen på att läsa den!

Men kanske hittar den på nått bibliotek på nån annanstans... och att läsa böcker på engelska skadar ju inte. Det är nyttigt och kanonbra övning :)

En liten bild kommer häääär!


Inget speciellt med den egentligen... men tog den under idrottsdagen då vi promenerade :)

Nog skrivet för nu!
pussen.


Kommentarer
Postat av: Fabio Gross

Kan du inte läsa den på engelska, orginalspråk och allt?

2008-09-17 @ 22:36:09
Postat av: sara

svar till Fabio Gross: Jo det kan jag (och ska jag förhoppningsvis), men det vore så mycket smidigare om jag hade den på svenska just nu när jag måste läsa den ganska fort. Vill ju inte bara läsa den för skojs skulle, utan även för att jag ska använda mig utav den till en skoluppgift :)

2008-09-17 @ 23:06:52
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0