morrnmorrn!

Har redan varit vaken i snart en timme.

Shit, vad min syrra skrämde mig nyss. Jag stod i köket och skulle fixa en macka till dagens picknick. Så ser jag i köksfönstret hur någon med långt brunt hår låser upp ytterdörren och går in som ingensting. Hahaha, så var det bara storasyrran som hade varit ute och sprungit xD
Ringde nyss och väckte Tove också. Pappa ska skjutsa oss till dit vi ska möta Malin. Soft! :D

Aja idag är det som sagt idrottsdag och vi ska gå runt sjön som vanligt. Runt sjön kommer det finnas vissa aktiviteter som skall göras. Det blir nog trevligt. Kan inte riktigt bli tråkigt i, och med, min klass! ^^
Mårten (kameran) får nog följa med idag också! :D

Nej, tillbaka till mack-fixandet. Ha en bra dag!
pussen.


Kommentarer
Postat av: tove

Sv: haha, naaw :) Jag är säkert bara nervös inför matteprovet eller ngt. Inte ditt fel att du är seg ;)

2008-09-16 @ 16:07:28
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0