småsliten på en Söndag

Nu har Mallanbrallan left the bulding igen ^^

Helgen har varit super, nästan som sen superhelg i repris, fast bara nästan (dansa på borde var ju så jävla kul den helgen!!) xD
 Jag ska ta det kortfattat:

Fredag: Kusin Bee kom till skolan och hälsade på. Efter skolan drog hon, jag och Malin hem till oss där vi chillade med film, men det kändes riktigt bra att ses igen trotts att vi inte hittade på nått speciellt.... sådant borde hända oftare :)
När Brisha dragit hem satt jag och Malin kvar framför tv:n och sedan satt vi mest och snackade och var störda tillsammans med resten av min familj, haha!
Vi käkade mat och sedan begav vi oss ut på en promenad (Malin och jag alltså, familjen fick stanna hemma). Det skulle vara fest på en liten strand här där jag bor och jag hade sagt till några att jag skulle komma dit.
Så vi gick och gick och gick och det var riktigt mysigt :) Vi satte oss ner på en bänk patetiskt nära festen och tittade på stjärnorna och fortsatte prata om allt och ingenting. Vi gick aldrig till "festen".... jag är på tok för blyg. FAIL!
Dock var det riktigt mysigt!

Lördag: Drog med mamma och pappa på en sorts gullig liten gatu-stånds-utförsäljning. Nice! Hem, städa och sedan, när klockan blivit lite över 6 sprang jag ner till centrum och mötte upp Malin som var back in town igen :)
på Ica mötte vi upp Tove och vi började shoppa ingredienser och snacks inför tjejmiddagen som skulle äga rum hemma hos mig samma kväll.
Efter mycket virr så var vi äntligen klara. Maddie hade precis kommit hem till mig så vi fyra satte igång att baka pizzor :D
Tyvärr vart det knas med bussar osv, så det vart faktiskt bara vi fyra... men mysigt var det och pizzorna var urgoda! Bra gjort Maddie!! *tummen upp*

Lite senare blev Maddies hämtad och då var vi bara tre kvar. Vi satt och snackade i lite mer än 2 timmar och det var riktigt kul/trevligt/mysigt :) Sen tittade vi på en ursöt film som heter "The perfect catch". Sen sov både jag och Tove medan Malin halvkollade på Madagascar.

Söndag: Vaknade på soffan. Tove hade dragit hem redan vid sju då hon skulle spela hockeymatcher och grejer idag.
Malin och jag glodde The Hills, var halvt döda, svullade upp alla Doritos och en jäkla massa godis...


och sen mina vänner


BEGAV VI OSS UT PÅ EN LITE MER ÄN 2 TIMMAR LÅNG FOTOPROMENAD :D:D:D:D

Känns så härligt att ha lite bilder att mecka med igen!
Sen var vi så trötta så vi tittade på gamla The Hills avsnitt till Malins pappa kom och hämtade henne för en stund sen.
Nu ska jag ladda in bilderna och ta en titt på dom.... sen blir det pluuuugg :(

Kommentarer
Postat av: maddie

pizzorna var mums:D

2008-09-29 @ 20:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0