Tjolliheeey

Soft dag idag! Dock ganska dålig för att avra ärlig...

Har bara haft Rörlig bild hela dagen. Vi fick lära oss Avid (redigeringsprogram) och sedan satte vi oss i olika redigeringsrum i våra grupper och börja klippa ihop våra reklamfilmer. Kanonkul och jag och min grupp blir bara mer och mer nöjd med våran! :)

Slutade tidigt då vi var så proffsiga och blev klara fort. Drog till TC med Malin och Tove för att kolla efter en adidas ziphoodie till mig. Har fått 700 spänn av farmor att köpa den eller ett par skor för <3
Dock fanns det inga röda firebird-hoodiesar kvar i storlek 42, så det fick vara.... skitsynd men jag känner att jag har blivit duktig på att hålla igen vad gäller kläder och saker.

Ska nog köpa en annan skitsnygg (dyyyr) hoodie som jag har spanat in online <3

När jag kom hem glodde jag lite på The Hills (förstås), sov en stund (megaskönt!!) och sen har jag pluggat sedan dess... känner mig jätteduktig och ska för första gången i mitt liv börja plugga till ett prov mer än en natt innan provet, wohooo! Önska mig lycka till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0