Wohej biffen!

Jag tycker om min mamma. Och pappa.

Wohej, vilken bra dag!

Hade bara en INDlektion idag. Persa var sjuk så det vart ingen webbdesign vilket iof var lite synd men ändå skönt. Slutade alltså redan vid 20 över 11. Hade 2½ timmes lektion, sen drogs det till donken där en glass och en chicken burger köptes. Sen heeeem....
sen... eeh ner till centrum och fixade lite stuff med mamma (ni får veta imorrn, höhö!) och nu ringde pappa och sa en nice sak som ni också får veta om imorrn ;) ...huhu... decoy is very hemlighetsfull idag!
Nu ska jag nog läsa lite blogginlägg och sen glo på ett avsnitt av The Hills.

Grattis en än gång till Tess som blev dubbelfaster igårkväll!! (hennes brorsa fick sin andra lilla dotter med sin flickvän! :D skoj!!)
pussen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Får jag veta imorgon i skolan?? :D

2008-09-01 @ 19:11:04
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: tess

jag vill okcså veta :D

tack så mkt nu har jag träffa lilla saga :D

2008-09-01 @ 21:40:33
URL: http://tessanhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0