Hello you

JAPP! Då var man hemma igen då. Eller ah, kom hem igårkväll :)
Veckan har varit toppen. Bra väder (utom en dag då det vräkte ner snö) och jag brände mig näst sista dagen så åkte runt och var röd som en kräfta i ansiktet xD Mygod vad det sved, hahaha! Men lite bränna fick jag alltså och det är ju inte helt fel!!
Dessvärre var jag ganska så förkyld under hela veckan, men det gick bra ändå! :)
Ska kolla lite bilder nu, fotade inte så jättemycket faktiskt, men pappa fotade lite och dom bilderna har jag inte sett än så det ska bli kul :)



Sara gillar, mwihi lite vårfeelings sådär :D

Kommentarer
Postat av: sandra

nja, blev inte så lyckat. men var ju med Elle och Malin så lite kul hade vi :)

2009-04-13 @ 13:25:33
URL: http://cashman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0