innebandyLördag

Sjukt nice Lördag!
Flängde runt i bil med faster hela dagen.
Först på morgonen rände jag och pappa runt efter en kameraväska. Hittade en, sprang in i nästa bil och åkte till lilla kusinen Gurras match (han är grym målis). Dom vann med 4-0. Sen direkt därifrån lååångt bort till lilla kusinen Gurras storebrorsa (min andra kusin Fredde) som är borta med stadslaget och spelar SM.
Båda deras matcher vann dom och idag ska dom spela vidare. Spännande!
Dom tog guld förra året.

Deras sista match spelades 21.30. Jag, faster och Gurra kom hem halv 1 på natten. Då skulle jag packa och lägga in bilder i datorn xD haha!

Har maaaasssaaa innebandybilder nu som dom ska få se imorrn.
Nu måste jag fixa mera här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0