Gröna Lund

Igår bar det av till Gröna Lund med Felicia, Rickard och Sebbe.
Sjukt kul var det!

Jag var där för typ 3 år sen. Då åkte jag berg och dalbanan + vilda musen för första gången. Jag åkte även Katapulten (något jag aldrig kommer göra om)

I år åkte jag även Kvasten och.... damdidam INSANE! :D
Jag ångrar det verkligen INTE och jag kan ju erkänna att jag är stolt ;)
Tack för att ni BESTÄMDE åt mig att jag skulle åka den xD

Kolla från 00.40!



Dock är jag inte lika cool som Gröna Lunds vd som har åkt den 3 gånger. Jag har åkt den 2 gånger.
Bangade ur sista åkturen så Rickard och Felicia fick åka den själva. Mådde illa och kunde inte släppa tanken på "tredje gången gillt". Något jag ångrar nu dagen efter xD haha

Kommentarer
Postat av: Madde

fyfaaaaan! skulle aldrig åka den! hahahaha

2009-08-21 @ 16:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0