Life

Helgen har verkligen varit... händelserik?
Fredagskvällen bjöd på en födelsedagsfest med hårdrockstema. Rätt intressant, man såg folk från skolan osv.
Hatade dock regnet... men det... bidrog till det hela på något sätt.

Morgonen efter var det bara att ta sig upp ur sängen (efter att ha somnat 2 nångång) och börja städa.
Hela familjen jobbade på, och sedan kom även mer hjälp. När hjälpen kom höll vi precis på att flippa ur då vi hade på tok för mycket kvar att göra, på alldeles för lite tid!
Hjälpen tackar vi alla för, we made it!

Klockan 6 var huset invarderat med folk. Mammas födelsedagsfest hade dragit igång.
Stort och kul var det. Maten var kanon, folket var trevligt och presenterna fina.
Jag, syrran och kusin Lisa dansade nästan hela tiden när musiken väl var igång.
Mina benhinnor grät en aning när jag ville hoppa till musiken, och mina fotsulor var helt döda.
Runt 2 vart det nattkorv för dom som var kvar, haha!

Någon gång efter 3 gick dom sista gästerna efter en superlyckad fest.
Mamma var sååå glad, och det gjorde mig himla glad det med! :)

Dagen efter var det upp och städa igen, haha. Familjen jobbade effektivt och kvällen bjöd sedan på "En shoppaholics bekännelser". Mysigt och kul :)

Massa saker som tyngde mig släppte även ikväll och humöret är toppen. Känns verkligen jättebra!
Nu ska jag måla naglarna, och sedan sova.
Imorgon börjar mina två individuellavalkurser i skolan (foto b och c). Ska bli himla spännande!
Nu: måla naglarna vita, sen: sova!

Kommentarer
Postat av: sandra

ååh.. foto b och c låter ju sjukt kul!:D

2009-08-31 @ 14:03:30
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0