Määähns

Har sen senaste hunnit med att se Ice Age 3D med Tove, Felicia, Felicias lillasyster Linnea, Tom och Rickard.
Sen har jag varit på landet vilket har varit sååå skönt!
Drog hem över en kväll/natt och drog på fest hos Emilia med lite klasskompisar och annat folk :)
Dagen efter skulle jag, Malin och Tove kanske ha åkt båt med Johnnieboooi men det regnade så det vart inte av :/
Istället drog jag tillbaka ut på landet :)

Bilden är från festen - vi määähns kände oss lite coola inne på toaletten när vi hade snott Oskars keps (som vanligt!)
haha ;D
Bilden är alltså INTE seriös! :P


Kommentarer
Postat av: Malin

Det värsta är att jag inte kommer ihåg när vi tog den där bilden xD hahahhaha

2009-08-03 @ 12:40:06
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0