Nobody's perfect

Min dag har varit rätt så mysig faktiskt, trotts planer som failat osv.

Vaknade typ 7 på landet, gick upp halv 8 och gjorde mig i ordning.
Vid 8 åkte jag, mamma och pappa till K-skär där pappa släppte av mig och mamma.
Vi åkte en båttur för endast 25kr/person till Åland och tillbaka.
Satt på soldäck, läste och lyssnade på bandet som spelade sommrig dansbandsmusik.

Fail att jag hade ett svart linne på mig dock. Det brann!

Efter båten var det tillbaka ut på landet - sedan hem.
Skulle dragit och träffat nåra som var och badade, men dom hann dra hem innan jag var hemma.
Planen blev då istället att jag skulle till V-town och ha spelkväll med Rickrad och Sebbe.
Dock sket sig det också, vilket var synd. Men som vi sa - det finns ju fler dagar :)

Istället drog jag ut och cyklade (det enda jag får göra just nu pga mina ben...) och sen gick jag och pappa ner och badade i poolen :)

Sen har jag bara suttit och myst i soffan och halvtittat på Harry Potter med syrran.

Just nu sitter jag ute på altanen med pappa. Markisen är utdragen som ett tak, minst ett tjugotal ljus är tända och brasan sprakar. Hur härligt slut på en nice dag?

Kommentarer
Postat av: sandra

sv; nej usch! det är inte jag heller! man har ju köpt så mycket fina sommarkläder som man inte kunnat använda! sommar i sverige är ingen hit!xD

jasså? känns det spännande då?:)

2009-08-10 @ 11:24:49
URL: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0