Shoppaholic nästa?

Idag hängde jag med Tove i några timmar. Det var väldigt trevligt tycker jag.
Vi gick runt (innomhus... i ett köpcenter). Det slutade med att jag hade tre påsar mer när vi skiljdes åt, än när vi sågs.

Jag har "shoppat"... mygod det var verkligen hur längesen som helst som jag köpte typ mer än en sak på samma gång!!
Jag handlar nästan aldrig kläder och sånt längre, så till och med Tove vart chockad idag! ;)

Det som fick följa med hem var

- ett vanligt grått linne från Gina Tricot
- en jättefin blå stickad tröja från Vero Moda
- ett par fina örhängen från H&M
(- en dröm om ett par Björn Borg skor på rea fick jag också med mig hem. Åtminstone i tankarna!)

Kommentarer
Postat av: tessan

oh shopparn :)



sv: jo de vore ju värsta mysigt med en sån kväll, de måste verkligen bli av sen måste de ju bli av med rött med sugrör också,,, varför blir de aldrig av :(

btw, tove har bjudit in sig själv på barnfilmskvällen :):)

2009-08-05 @ 20:50:55
URL: http://tessanhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0