These black clouds keep following me

Efter att Tove och jag hade varit och köpt "snus" (haha) idag, förklarade hon på tåget hem hur jag kunde fixa bilderna utan att radera dom.
Ska försöka ta tag i och fixa det någon dag, men har verkligen ingen ork just nu. Är suuupertrött och har varit det nästan hela dagen.
Blir nog en film, lite naturgodis och vattenmelon nu.
Känns helt okej... utgång får bli en annan kväll när jag inte sitter i pyjamas och känner mig som ett melankoliskt mumintroll!
(fast särskilt ledsen eller sorgsen är jag inte... bara trött som sagt)

Tröttheten och den konstiga huvudvärken jag ahde tidigare idag kan ju faktiskt bero på vädret! Let's hope so! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0