Tired of being uninspired

Skolan rullar på och det går bra, trotts de långa lektionspassen.
Idag hade vi Journalistisk Analys för första gången och jag gillade det verkligen!
Läraren verkade även cool och nästa vecka kommer vi få träffa en journalist från TV som ska komma och prata.
Ska bli jättekul!

Just nu är jag för övrigt rätt låg. Mår illa nästan hela tiden men kan inte avgöra om det är för att jag mår illa, eller för att jag är lite deppig. Irriterande är det i alla fall.

För tillfället flyger jag omkring här hemma och gör mig i ordning. Snart drar jag hem till Malin för att sedan dra vidare ut på krogen ett tag :)
Det gör mitt konstiga humör åtminstone lite bättre för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0