GAMLA STAN

Mitt jullov har fått en riktigt bra start. Ikväll blir det dock bara att mysa framför "Stardust" med syrran, och imorrn blir det dessvärre lite plugg :/

Idag drog jag, syster och Anton in till Gamla Stan på julmarknad. Dagen var verkligen jättemysig och gränderna och marknaden hade verkligen lite "Grinchen"-feeling över sig! Blev bjuden på Ben and Jerryglass på en B&J-glassbar, sjuuuukt nice!! Och sen blev det lunch på en TapasBar. Smask!

Hade med mig kameran och håller just nu på att kolla igenom bilderna. Ska snart slänga upp nån bild men sitter dessvärre bara vid laptopen så fler bilder kommer nog senare (när jag lagt in dom i stora datorn).


Blev den bilden jag tog på Malin och Anton :)

Kommentarer
Postat av: Vicko

wow Sara, jätte bra bild!! Å snygga modeller;)

2009-12-21 @ 16:43:57
Postat av: sara

svar till Vicko: Tack :D haha, ja det blir ju lite lättare då liksom ;)

2009-12-21 @ 17:57:27
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0