HEJ EKSEMI!

Vaknade imorse av att pappa kom in i rummet för att säga godmorgon. Efter det stirrade han på mitt ansikte. Rödprickig.

Händerna är jätteömma och svullna. Kliar på knogarna gör det också. Jag har liksom ont inne i skelettet och kan inte ta i med fingrarna... kan liksom inte "klia" mig i ögonen eller nått sånt :S

Dessutom var jag rödprickig på fötterna och hade röda fläckar på ena benet. Armarna är ömma och som om inte allt det vore nog hade jag ont i halsen (som jag typ har haft varje morgon det här jullovet).

När jag skulle ställa mig upp ur sängen för att gå in i köket och äta frukost fick jag en ganska obehaglig överraskning. Det visade sig att jag var lika öm i skelettet i fötterna, som i händerna... så jag kunde inte stå upp utan började famla efter tv:n som jag kunde stöjda mig mot. Sen blev jag tvungen att lägga mig ner igen. Kul.

Just nu sitter jag och tittat på the City, innan det har jag spelat x-box (off course).

Ikväll bär det av hem till Antons familj på middag. Det ska bli mysigt :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

läskigt! :S

2009-12-29 @ 12:32:50
URL: http://knytaknutar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0