HUR DUKTIG KAN MAN VA AZZÅÅÅÅ!?!?!

Hihi, nu har jag tagit svinis-spruta. Jag var så duktig så sa Maddie (som var snel och höll mig sällskap och "gav mig stöd" när jag tog den :) ), mohahaha. Blev klar med artistporträttet klockan 10.57 - det skulle vara klart helst till klockan 11. Duktiiiigt!

Artistporträttet vart nästan 24 minuter långt, nihihihi!
Andra gången idag som något jag gjort sänds i radio :) Imorgon är det min och Tess intervju som sänds. Den ska jag fixa ljudnivåerna på efter lunch. Sedan är den klar, och sen ska jag sitta och vänta tills det är nutidskryss vid två-mötet. Haha, läste ju metro som en galning igår liksom (vinnaren får ju en kexchoklaaaad!) ;D

Kommentarer
Postat av: Madde

du var superduktig boatbuddy :D

2009-12-03 @ 17:13:33
Postat av: sara

svar till Madde: hihi, tackski boatbudd :D <3

2009-12-06 @ 16:55:19
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0