JULAFTON09

Julafton igår var toppen!
Maten var god, släkten var som vanligt mysig (vi är ganska nära så det är ingen superdupergrej att vi ses, vilket är skönt :) ).
Vi hade trevligt, Kalle var bra, jag tror jag fattade Karl-Bertil Jonssons jul för första gången och julklapparna var kalas!

Jag och syrran var jättenöjd med julklapparna som vi gav bort, vilket kändes kanon! Dessutom är jag suuuuperlycklig över julklapparna jag fick :D (neeej, julklapparna är inte allt, men dom är en hel del! Det tänker jag inte mörka att jag tycker, jag tycker det är skitkul att både se vad folk tycker om det man gett till dom, och jag älskar att få presenter själv :) sådeså!)


Jag, syrran och kusinerna Lisa och Britta hade lite party i Brittas rum. Dans, partymusik och massa gruppbilder, haha, hur kul som helst! :) (och vi alla hade lyckats matcha varandra med svarta klänningar, haha)


Ännu en gruppbild. Bättre kusiner än vad jag och Malin har (Fredde och Gurra inräknade) får man ju leta ihjäl sig efter ;D


Dags för julklappsutdelning med Britta som tomte :) (tror att vi redan har hunnit öppna ungefär hälften av alla paket här)


X-BOX 360!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D Jag må vara världens nördigaste och omognaste 18åriga tjej men det skiter jag i, ett x-box 360 stod överst på önskelistan på min 18e julafton :) AND I GOT IT! :D

Kommentarer
Postat av: tove

haha, någon kommer sitta och game'a typ hela jullovet ;P

2009-12-25 @ 14:57:22
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0