JULDAGEN

Det har varit en rakt igenom bra och mysig juldag tycker jag.
Inatt åkte jag, syrran och pappa och hämtade Anton. Efter det sov jag goooott! Älskar att åka bil på natten - slappnar verkligen av då :)

Imorse hade mamma och pappa fixat en stoor mysig frukost med nyköpta, nybakade frallor och massa annat gott.
Efter det fixade pappa och jag x-boxen jag fick i julklapp och spelade ända fram till halv 7. Då var det bara att kasta på sig finkläder och fixa i ordning sig. 7 kom farmor, mormor, kusin Gustav, faster och farbror på juldagsmiddag. Vi åt rester från julafton och paj, gottigott.

Efter mycket prat om minnen och skratt nötte Jag, pappa och Gurra såklart lite x-box också ;) haha!
Nu har jag och mamma precis dragit igång Narnia som vi har spelat in. Ska kolla på den och mysa lite nu, natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0